2022-10-03 14:04Nyheter

Joe Hed – mäklaren som säljer din bostad oavsett marknadsläge

Joe Hed, Reg. FastighetsmäklareJoe Hed, Reg. Fastighetsmäklare

Alexander White är stolta att återigen få arbeta med en av Stockholms mest uppskattade mäklare – Joe Hed.

Joe har en gedigen bakgrund inom mäkleriet och har arbetat med alla former av försäljningar sedan 2009; från lägenheter i stan till villor, nyproduktion och senast kommersiella fastigheter. Joe började på Alexander White första gången 2015 som mäklare med fokus på lägenheter innanför tull.

Joes sinne för kreativitet, färg och form präglade hans arbete som mäklare och han har alltid brunnit för förädling och skapande. Våren 2018 ville han utmana sina kreativa kunskaper och startade tillsammans med en vän stylingföretaget Sson&Hed, parallellt arbetade han som kommersiell mäklare. Företagen blomstrade, men suget att komma tillbaka till det vanliga mäkleriet fanns där hela tiden. Efter att ha prövat sina vingar under några år bestämde sig Joe för att komma tillbaka till mäkleriet och Alexander White.

Som hans själv uttrycker det;
- Som mäklare får jag utlopp för flera av mina intressen, både att vägleda människor i sina viktiga bostadsaffärer och att få presentera deras hem på ett inspirerande sätt.

Att sälja bostäder på en hårt konkurrensutsatt marknad som Stockholms innerstad är, kräver försäljningarna sin absoluta toppresentation utan några som helst undantag. Som mäklare behöver jag även vara kreativ, målmedveten och skicklig i förhandling.
Joe bor idag i Vasastan och kommer att ha ett särskilt fokus på Innerstan.

Om Alexander White

Våra liv är föränderliga och även våra hem. Alexander White är ett välrenommerat mäkleri är med när hundratals stockholmare byter bostad varje år. Vi strävar alltid efter att ge den bästa kvaliteten i våra affärer och tror inte på slumpen utan på hårt, gediget arbete. Med många år i branschen har vi några av Stockholms skickligaste mäklare både inom nyproduktion och andrahandsförsäljningar. Dessutom tror vi på en annorlunda och mer effektivt marknadsföringsstrategi. Som den största mäklarbyrån i Sverige inom sociala medier ger vi dig unika förutsättningar.

Joe Hed
Reg. Fastighetsmäklare